FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
Co oznaczają statusy zamówienia ?
- Oczekujące - zamówienie zostało poprawnie złożone w naszym sklepie.
- W realizacji - wyjaśnianie płatności - zamówienie nie zostało poprawnie opłacone i czeka na dyspozycję klienta.
- W realizacji - zamówienie zostało skierowane na magazyn do skompletowania.
- Kompletowanie - po kontakcie Działu Obsługi Klienta z klientem i jego zgodzie na zmiany zamówienie jest kompletowane na magazynie.
- W trakcie pakowania- zamówienie jest w trakcie kompletowania i przygotowania do wysłania.
- Wysłane kurierem - opłacone zamówienie zostało przygotowane do odebrania przez kuriera
- Wysłane do paczkomatu - zamówienie do odbioru w paczkomacie zostało przygotowane do odebrania przez kuriera
- Wysłane za pobraniem - zamówienie do opłacenia przy pobraniu zostało przygotowane do odebrania przez kuriera
- Gotowe do odbioru - zamówienie złożone z odbiorem osobistym czeka w punkcie do odbioru.
- Odebrane - zamówienie zostało odebrane w punkcie odbioru.
- Anulowane - złożone zamówienie zostało anulowane
Czy ceny w sklepie stacjonarym róznią się od cen internetowych ?
Aby zakupić towar z odbiorem osobistym w cenach internetowych, należy najpierw złożyć na niego zamówienie w sklepie internetowym i poczekać na informacje z punktu odbioru, że jest gotowy do oebrania. Bez złożenia zamówienia internetowego zakupisz towar w sieci sklepów w cenach detalicznych.
Czy możecie wystawić Fakturę Vat ?
Oczywiście, ale dane do FVAT należy podać w momencie składania zamówienia. W formularzu zaznacz checkbox "Proszę o wystawienie Faktury VAT" i uzupełnij pola danymi niezbędnymi do jej wystawienia. Jeśli posiadasz założone konto w naszym sklepie internetowym, to po zalogowaniu dane do FVAT będą uzupełnione automatycznie.
Gdzie znajdę adresy, godziny pracy i kontakt do punktów odbioru osobistego ?
W przypadku złożenia zamówienia z odbiorem osobistym w powiadomieniu meilowym otrzymasz dane adresowe i kontaktowe punktu odbioru oraz godziny jego pracy. Dodatkowo dane te znajdują się na naszej stronie internetowej tutaj.
W kolejnym meilu zostaniesz powiadomiony o możliwości odbioru
Jaki jest czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym ?
Czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym w wybranym punkcie jest uzależniony od fizycznej obecności towaru w danym skepie. Jeśli jest on w jego posiadaniu, towar można odebrać "od ręki", natomiast w innym przypadku czas odbioru może się wydłużyć w związku z potrzebą przesunięcia towaru do punktu z naszego magazynu głównego. Jednakże w każdym przypadku o możliwości odbioru towaru zostaniesz poinformowany wiadomością meilową.
Co oznacza dostępność produktu "Dostępny realizacja do .. dni roboczych" ?
Wysyłka towaru, w którym znajduje się informacja "Dostępny realizacja do .. dni roboczych" może zostać zrealizowana z opóźnieniem, wydłużonym maksymalnie o podaną lość dni roboczych. W takim przypadku prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość, ale bez obaw - dołożymy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na zamówienie trwał jak najkrócej.
Co oznacza dostępność produktu "Dostępny na magazynie na wyczerpaniu" ?
Towar, który posiada takim stanem dostępności - jest bardzo popularny i w chwili obecnej możesz zakupić go w ograniczonej ilości. Bez paniki, system pozwoli Ci dodać do koszyka maksymalnie możliwą ilość sztuk tego towaru.
Czemu "waga brutto" jest czasami taka duża ?
Waga brutto (gabarytowa) to wartość opisująca wagę towaru , ale także i jego gabaryt. W przypadku niektórych produktów (np: sianka, transportery itp.), których objętość przekracza standardowe wymiary paczki - waga gabarytowa jest ustawiona w sklepie w sposób adekwatny do ilości paczek, w których zamówienie musi zostać wysłane.
Konto
Jakie są korzyści posiadania konta w sklepie ?
Posiadanie konta w naszym sklepie niesie za sobą same korzyści. Oto lista najważniejszych:
- Możesz wprowadzić poprawki w zamówieniu!
- Dane do wysyłki i do faktury uzupełniają się same.
- Możesz przeglądać złożóne zamówienia i ich bieżący status.
- Możesz przetrzymywać w schowku towary ulubione.
- W banalnie prosty spośób możesz ponowić poprzednie zamówienie.
- Korzystasz z promocji przygotowanych dla stałych klientów.
- Uczestniczysz w programie rabatowym - zwiększasz kwotę rabatu na kolejne zamówienia.
- Zarejestrowani klienci dzięki korzystaniu z Newslettera otrzymują także dodatkowe rabaty na zakupy, oraz na bieżąco informacje o upustach cenowych!
Czy macie kartę stałego klienta ?
W chwili obecnej nie mamy takiej karty, chociaż pracujemy nad wprowadzeniem aplikacji mobilnej Tofivet, ale spokojnie dla stałych klientów mamy przygotowane rabaty i promocje.
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta ?
Tak jest to możliwe. Wówczas w drugim koszyka
TUTAJ należy wybrać opcję "Zakup bez rejestracji" i uzupełnić jedynie dane dostawy. Nie polecamy jednak zakupów bez rejestracji, ponieważ komfort obsługi zamówień złożonych przez zarejestrowanego użytkownika jest o wiele większy. Po rejestracji możesz również czerpać z
wielu korzyści z posiadania kontaGdzie mogę zmienić swoje dane, hasło i adres ?
W swoim koncie masz możliwość łatwej edycji twoich danych adresowych, hasła, danych dostawy i danych do faktury VAT. Wszystko możesz wykonać
TUTAJ. To kolejna korzyść z posiadania kionta w naszym sklepie internetowym! Zakup bez rejestracji nie daje takich możliwości.
Nie mogę zalogować się na moje konto, co teraz ?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta - bez paniki, bo w każdym momencie możesz je zresetować. Wówczas podczas
logowania wybierz opcję "Nie pamiętasz hasła?", w kolejnym kroku podaj swój adres e-mail, a prześlemy Ci na Twoją pocztę link do zresetowania hasła.
Płatności
Jakie są rodzaje płatności ?
Wszystkie metody płatności dostępne w naszym sklepie internetowym znajdziesz
TUTAJCzemu odebrane osobiście zamówienie ma status Nieopłacone ?
Zamówienia z odbiorem osobistym można opłacić z góry przed ich odebraniem. Natomiast te, za które płacisz przy kasie kartą lub gotówką posiadają w systemie status "Nieopłacone", ponieważ dokonałeś płatności fizycznie w sklepie, a nie online. Bez obaw wszystko jest w porządku z Twoją płatnością.
Wystąpił błąd w płatności - co dalej ?
W przypadku, gdy podczas opłacania zamówienia wystąpi błąd w płatności, to oznacza, że zamówienie nie zostało poprawnie opłacone. W takim przypadku polecamy ponowienie płatności za pośrednictwem "Szybkiego linku do płatności" znajdujacego się w potwierdzeniu przesłanego zamówienia na Twojego meila.
Dostawy
Jakie są formy dostawy ?
Wszystkie możliwe formy dostawy dostępne w naszym sklepie internetowym znajdziesz
TUTAJCzemu niektóre produkty wyłączone są z wysyłki ?
Niektóre produkty typu duże drapaki, klatki, woliery lub akwaria można zakupić jedynie z odbiorem osobistym w wybranym punkcie. Wynika to z faktu, że firma kurierska nie jest w stanie dostarczyć tych towarów w stanie nienaruszonym.
Nie zdążyłem odebrać paczki z punktu odbioru/paczkomatu ?
W przypadku, gdy nie zdążysz odebrać zamówienia w maksymalnym czasie przewidzianym przez Firmę Kurierską, Twoje zamówienie powróci do nas. Niestety w takim przypadku ponieśliśmy podwójny koszt, zapłaciliśmy za wysyłkę i zwrot towaru do nas. Paczkę wyślemy do Ciebie ponownie, po tym jak opłacisz koszty kurierskie nowej wysyłki.
Jak długo mogę czekać na zamówienie ?
Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane w możliwie jak najszybszym termnie. Czas realizacji może być nieco wydłużony po weekendzie lub w okresie świątecznym. Firmy kurierskie z reguły dostarczają przesyłki w 99% w ciągu 24h od ich nadania.
Zwroty i reklamacje
Paczka jest uszkodzona - co dalej ?
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy złożyć formularz reklamacyjny w firmie kurierskiej, która realizowała dostawę. Najczęściej klient jest proszony w pierwszej kolejności o dołączenie protokołu szkody. Reklamację w Inpost złożysz
tutaj, w przypadku DPD
tutaj , a w przypadku DHL
tutajJak zwrócić towar ?
Szczegółowe warunki zwrotu i odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym
Regulaminie i polecamy się z nimi zapoznać. Przede wszystkim należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i dostarczyć w terminie nie późniejszym niż 14 dni od momentu otrzymania towaru zakupy pod nasz adres we własnym zakresie. Koszt zwrotu pokrywa kupujacy, natomiast
kupiony towar nie może być naruszony.
Zwróciłem produkt. Jak długo będę czekać na zwrot ?
Szczegółowe warunki zwrotu znajdziesz w naszym
Regulaminie i polecamy się z nimi zapoznać. Po poprawnym zwróceniu towaru, wpłata zostanie zwrócona w możliwie jak najkrótszym czasie.